Miks ripuvad Tallinna Sadama vastremonditud D-terminali laes ämbrid? (2)

Jaano Martin Ots
, toimetaja
Copy
Ämbrid Tallinna Sadama uue terminali laes
Ämbrid Tallinna Sadama uue terminali laes Foto: Erakogu

Tähelepanelik reisija jagas sotsiaalmeedia vahendusel pilti Tallinna Sadama vastremonditud D-terminali lakke kleeplindiga kinnitatud mustadest ämbritest ning küsis, kas uusehitus laseb juba vett läbi.

Selgub, et D-terminali laes rippuvad ämbrid ei ole kunstiteos ega ka abinõu läbitilkuva lae vastu.

D-terminal 4.veebruaril
D-terminal 4.veebruaril Foto: Tairo Lutter

Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro selgitas, et terminali kandefermide terasprofiilidesse oli ehituse ajal sattunud vett ning praegu käib fermide kuivatamine. Ämbrid on paigutatud kontrollaukude alla järelkontrolli tarbeks. «Kui ämber jääb seest kuivaks, siis vôime kindlad olla, et rohkem vett pole. Kinnitame, et ämbrid on laes turvaliselt ja ohtu reisijatele ei ole,» teatas Arro. 

D-terminalis remondi teinud ehitusfirmal Nordecon on plaanis fermide kontrolliga jätkata kuni kevadeni.

D-terminal sai oktoobris uue kuue

Eelmise aasta oktoobris avati vastvalminud D-terminal. Hoone esimesel korrusel asub avar aatrium ja kauplus, sealt viivad kaldteed teisele korrusele piletikassade ja check-in alale. Terminali kolmas korrus saab olema ainult piletiga reisijate päralt, kus on kasutuses tunduvalt suuremad oote- ja istumisalad, kohvik ning kauplus. Laevaga saabuvad reisijad saavad edaspidi kolmandalt korruselt mööda kaldteed otse esimesele korrusele.

«Päris kõik veel uues terminalis ja terminaliosas valmis ei ole. Reisijate logistika laevale ja laevalt tuleb esilagu lahendada ajutiselt seni valminud alal. Samuti on uuenenud osas veel paari kuu jooksul kasutusel vana mööbel ning peame leppima asjaoluga, et siiani käigus olnud vana terminaliosa eraldatakse uuest ajutiste kergseintega,» selgitas Tallinna Sadama infrastruktuuri arendusjuht Peeter Nõgu toona. «Kolmandik terminalist nõuab veel rekonstrueerimist ja seetõttu kostub terminalis endiselt müra ja näeb terminali ümbruses ehitusmaterjale ning lammutamata konstruktsioone,» lisas ta.

D-terminali ehitab Nordecon AS ja hoone lõplik valmimine on planeeritud selle aasta suveks. Ehitustööde eeldatav maksumus on 15 miljonit eurot.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles