Sisuturundus

HotLipsi erootikapoe peadpööritav edu: eestlased eelistavad kvaliteeti

FOTO: HotLips

Erootikatooted on läbi aastate saavutanud üha suurema turu nii välismaal kui Eestis. Kunagine tabuteema on nüüd varjust välja toodud ning HotLipsi erootikakaubamajal on selles olnud suur roll. Eduloost räägib Hot Lips juhatuse liige Timo Majuri.

Kuidas sai HotLips alguse?

Hot Lips Eestis sai alguse Kunderi tänavalt ühe juba alustatud erootikapoe ostmisega.

Mis olid põhilised väljakutsed ettevõtte algusaastatel ja kuidas on need tänaseks muutunud?

Hot Lips alustas Soomes mõni aasta varem ja seal on olnud sekskultuur mõne aasta ees ehk inimesed on avatumad ega häbene. Toodete kohta küsitakse sama täpselt ja targalt, nagu oleks tegemist teleka või mõne kodumasinaga. 

Varem oli Rootsi Soomest neli-viis aastat ees tänu sellele, et seal polnud algusaastatel eraldi videotsensuuri nagu Soomes. Praeguseks on Soome vahe tasa teinud, samad trendid ja kombed jõuavad samal ajal mõlemasse riiki. 

Algusaastatel olid peamised tuluallikad täiskasvanute filmid ja VHS videod. Nende müük oli 80–90 protsenti käibest ja põhiklientuuriks olid mehed. Teisel kohal olid seksiajakirjad Saksamaalt ja Taanist suuruses A5 (Color Climax ja Teenage Sex). Kõige suuremad neist on siiani Private'i seksiajakirjad, mida praegugi müüakse näiteks lennujaamades ja Kesk-Euroopa kioskites ja bensiinijaamades.

Tänane seis on täpselt vastupidine – videod ning seksiajakirjad on kogumüügist 5 protsenti ja nendest kõige parem bränd on Marc Dorcel. Oleme ise Marc Dorceli rõõmsad esindajad ja hoiame ka teisi brände Eestis saadaval. Panustame, et üha uued Marc Dorceli seksiajakirjade ja filmide komplektid saaksid tuntuks.

Kõige suurem muutus on olnud sekspoodide kasvamine keldrist praeguseks 2000-ruutmeetriseks seksimarketiks, kus müüakse peale erootikatoodete näiteks seksikaid teksaseid, seelikuid, naiste kõrgete kontsadega kingasid, parukaid ja näiteks õhtukleite. Kaubad pole kinniste uste taga nagu kunagi enne, vaid kõike saab käega katsuda ning keegi ei jälgi sind pidevalt ega proovi kaupa pähe määrida. 

Uus trend on tuttav tavapoodidest: tervitatakse, antakse kliendile võimalus ise rahulikult kaupa vaadata ja uurida ning aidatakse, kui klient soovib. Et Hot Lips turundab aktiivselt, on külastajate ostuprotsent päris suur. Klient teab tavaliselt ette, mida ta tahab ning eelistab osta seda interneti asemel kohapealt. Laupäeviti tullakse oma armsaga ostlema, et leida koos midagi, mis huvitaks mõlemat.

Mõne aasta eest tekkis Hot Lipsis buum tavaliste, ent seksikate naisteriiete, pesu ja kingade järele. Praegu kestab üleminek seksikamate riidete ja aluspesu poole. Liigume tagasi oma liistude juurde ja niiöelda tavariided ja pesu jäävad suurtele kettidele. Seksleludega on toimunud mitme brändi ja trendi tõuse ja mõõnu. Praegu ei lähegi kõige soodsamad sekslelud nii libedalt kaubaks, vaid eelistatakse eksklusiivsemaid brände nagu LELO, Satisfyer, Fifty Shades of Grey. Eestlased tahavad lubada endale ja kallimale pigem parimat, võrreldes soomlaste natuke tagasihoidlikuma lähenemisega.

Millised on kõige populaarsemad tooted?

Populaarsed on libestid ja massaažiõlid. Kõige rohkem müüdud lelud naistele on vibraatorid, meestele masturbaatorid, nende hulgas seksnukud.

Mis muudab intiimtoodete äri edukaks? Kuidas konkurentide seast silma paista?

Intiimtoodete äri muudab edukas järjepidev töötamine eesmärkide nimel. Meil on see nii olnud juba mitukümmend aastat. Lisaks on igas äris samad eduvõtmed nagu kiire tarne, et kaup oleks kohe olemas, ja kiire probleemide lahendamine.

Milliseid põnevaid lahendusi on välismaal, mida Eestist veel ei leia?

Välismaal on populaarsed näiteks rääkivad seksnukud, mis on veel paar sammu realistikumad, kui meie realistlikud täissuuruses mittetäispuhutavad seksnukud. Lisaks palju BDSM-tooteid ja mööbel, mida saavad endale lubada ainult jõukad entusiastid. Kogu valdkond ja tööstus muutuvad kiiresti, aga et ise toimime mitmes riigis korraga, ei lähe meist midagi olulist mööda.

Mis ootab HotLipsi ees lähiaastatel või aastakümnetel?

Ootame lisaks Eestile kasvu Lätis ja Leedus. Plaanis on ehitada oma logistikakeskus. Lisaks on olnud mõttes listida ennast või suurem tervik korraga Eestis börsile ning koguda ja ühendada kõik arvestatavad tegijad sama katuse alla. Teisisõnu – tõusta uuele tasemele.

Tegeleme oma tööga iga päev rõõmuga, oleme pühendunud ning huvitatud sellest, mida teeme.

Hot Lips E–L kl 10–21 

Maardu 74114 Vana Narva mnt 20b

www.hotlips.ee  

Tagasi üles
Back