Mees, kelle tegi rikkaks infovahendus

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Michael Bloomberg pressikonverentsil. USA valib presidenti 2020. aasta 3. novembril.
Michael Bloomberg pressikonverentsil. USA valib presidenti 2020. aasta 3. novembril. Foto: Rick Scuteri/AP

Tihti räägitakse, et tänapäeval on kõige kallim valuuta informatsioon, aga maailmas on väga vähe inimesi, keda informatsioon väga rikkaks on teinud. Kõige rikkam neist on nädalavahetusel Ameerika Ühendriikide presidendiks pürgimisest teatanud Michael Bloomberg.

Ajakiri Forbes hindab Bloombergi omanimelise meediaimpeeriumi omanikuvara väärtuseks 55,5 miljardit dollarit, mis tõstab ta maailma jõukaimate inimeste edetabelis üheksandale kohale. Bloomberg on üks maailma suuremaid meediaettevõtteid, kus töötab kokku 2700 reporterit ja toimetajat.

Bloombergi ega ka selle vanema rivaali, juba alates 19. sajandi lõpust finantsuudiseid pakkuva Reutersi põhiäri ei ole aga mitte uudiste, vaid finantsinfo edastamine spetsiaalse tarkvaraga varustatud terminalide kaudu. Tarkvara võimaldab teha väga lihtsalt nii tehnilist kui ka fundamentaalanalüüsi, selle kaudu teevad pangad ja institutsionaalsed investorid tehinguid ning sõnumitarkvara kaudu suhtlevad üksteisega turuosalised.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles