Rail Balticu ühisettevõttest lahkub veel üks juht

Mart Nielsen aastaid tagasi.

FOTO: Laura Oks

Rail Balticu ühisettevõtte RB Rail ASi juhatusest lahkus tehniline juht Mart Nielsen. Paar kuud tagasi panid lahkumisavalduse lauale ka tegevjuht Timo Riihimäki ja Eesti haru juht Riia Sillave.

Nielsen ütles, et soovib edaspidi töötada erasektoris. Nielsen, kelle ametiaeg lõpeb 23. detsembril, on töötanud RB Rail AS tehnilise juhina alates 2018. aasta märtsist. Tema koha võtab üle ettevõtte planeerimis- ja rakendusvaldkonna juht Kaido Zimmermann.

Lisaks nimetas RB Rail ASi nõukogu ametisse uue ajutise tegevjuhi Agnis Driksna, kes on «European Railway Lines» arendus- ja kommunikatsiooniosakonna direktor. Varem on Agnis Driksna töötanud Läti transpordiministeeriumis Euroopa Liidu osakonna asedirektorina ja Euroopa Liidu õigusdivisjoni juhina. Ta on olnud ka Läti konkurentsivõime nõukogu õigusnõunik. Driksna on omandanud magistrikraadi ärijuhtimises ja õiguses Riia Stradiņši Ülikoolis ning Euroopa Liidu õiguses Concordia Rahvusvahelises Ülikoolis Eestis.

Senise juhi Timo Riihimäki viimane tööpäev on 1. detsember. Paralleelselt alustab ühisfirma nõukogu ka alalise tegevjuhi otsimist.

RB Rail ASi nõukogu esimees Karolis Sankovski ütles, et ühisfirmaga liitub kaks kõrgema taseme spetsialisti. «Oleme kindlad, et nii Driksna kui ka Zimmermann tagavad ettevõtte pideva juhtimise kuni RB Rail AS-i alalise juhatuse liikme ametisse nimetamiseni,» ütles Sankovski.

Ta lisas, et peagi suurendatakse ka ühisettevõtte juhatust, määrates programmi juhtimise ülema, kes vastutab projekti kooskõlastatud ja õigeaegse elluviimise eest.

Rail Baltica üldprojekt on jõudnud projekteerimisetappi. Rail Baltica 411-kilomeetrise põhiliini jaoks töötatakse välja detailne tehniline projekt. Lisaks on kuulutatud välja hange 236 kilomeetri pikkuse põhiliini projekteerimiseks. Samuti projekteeritakse Rail Baltica reisiterminalid Riia keskjaama, Riia rahvusvahelisse lennujaama ja Tallinnasse ning ehitustööd on alanud Leedus ja Eestis.

Tagasi üles