Nike lõpetas koostöö Amazoniga

Magnus Altküla
, Tarbija toimetaja
Copy
Hiina mees kõndimas mööda Nike poest Pekingis.
Hiina mees kõndimas mööda Nike poest Pekingis. Foto: WU HONG/EPA

Nike lõpetas Amazoniga 2017. aastal alustatud koostöö, mis nägi ette Amazoni veebilehe kujundamist Nike toodete otseseks edasimüüjaks.

Koostöö lõpeb seoses Nike jaemüügistrateegia muutustega ja spordikaupade tootja uue käed-külge-lähenemisega veebikaubandusele. Nike plaan on saada võimalikult suur kontroll oma toodete edasimüügi üle ning arendada ja populariseerida omaenda müügiplatvormi. 

«Seoses Nike fookusega klientide kogemuse otsesemaks ja isiklikumaks muutmisel oleme me otsustanud lõpetada oma praeguse koostöövormi Amazoniga. Jätkame tugevatesse ja isikupärastesse partnerlussuhetesse investeerimist, et tagada oma klientide sujuv teenindamine globaalsel skaalal,» sõnas ettevõte selgituseks.

Nike oli seni Amazonile suurtarnija, ettevõtte kliendid said Amazoni vahendusel osta ametlikku Nike kaupa, mitte isehakanud äritsejate pakutavat Nike toodangut. Aastaid enne koostöö algust puudus Nikel kontroll Amazoni platvormil müüdavate väidetavate Nike toodete üle, samuti puudus kontroll selle üle, kas tegemist oli päris Nike toodetega või võtsinguga.

Nike teatas, et jätkab Amazoni veebilahenduse Amazon Web Services kasutamist, et selle abil oma telefonirakendusi ja kodulehe Nike.com teenuseid jooksutada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles