Eesti kerisetootja ajas nädalaga kokku üle poole miljoni euro

Ümarate vormidega keriseid tootva OÜ Huum juhataja Siim Nellis ja turundusjuht Helena Helendi.

FOTO: Margus Ansu

Tartus tegutsev Eesti kerisetootja Huum kaasas vähem kui nädalaga Funderbeami platvormil ühisrahastuskampaaniaga 607 000 eurot ja sulgeb kampaania juba homme.

Huumi turundusjuht Helena Helendi rääkis BNS-ile, et kampaania osutus väga edukaks ning firma sulgeb märkimise neljapäeval kell 21. Esialgu pidi ühisrahastuskampaania kestma novembri lõpuni.

«Tänaseks on osalenud on 570 investorit. Oleme väga tänulikud kõikidele investoritele. Tänu üliedukaks osutunud raha kaasamisele on meil võimalus kiirelt ja edukalt ettevõtet edasi arendada ning jõudsalt laieneda,» lisas Helendi.

Miinimumeesmärgini ehk 150 000 euroni jõudis Huum möödunud neljapäeval juba esimese tunniga. Minimaalne investeeringu maht on 250 eurot. Kaasatud summa sai Huum kokku suuresti tänu Eesti investoritele, aga ka klientidele kogu maailmast. Firma plaanib kaasatud raha kasutada laienemiseks ja uute toodete turule toomiseks.

Huum kasvatas tänavu esimesel poolaastal käivet 65 protsendi võrra, ligi 438 000 euroni, ületades sellega kahekordselt enda esialgset prognoosi. Aasta lõpuks loodab firma ületada aga 1,1 miljoni euro piiri.

Huumi praegused peamised eksporditurud on Soome, Rootsi ja Saksamaa, ent firma on muu hulgas oma toodangut viinud ka Mehhikosse, Lõuna-Aafrikasse ja Austraaliasse.

Firma asutati 2014. aastal. Krediidiinfo andmetel on ettevõtte tegelikud kasusaajad 72,25 protsendiga Siim Nellis, 12,75 protsendiga Andres Koern ja 10 protsendiga Tanel Luure.

Tagasi üles