Kollektiivis kadunud usaldust on väga raske taasluua

  • Avatud kontor loob eeldused töökoharomantikaks.
  • Hea spetsialist võiks jääda oma liistude juurde, mitte tingimata juhiks pürgima.
  • Ussitava töötaja probleem tuleb kiirelt lahendada.
  • Töökriisi aitab lahendada väljast toodud koolitaja või treener.

Eesti personalijuhtimise ühingu tegevjuht Kärt Kinnase sõnul mõistab hea juht, miks talle on tema töötajad olulised, mida nad loovad ja miks on seda äri eduks vaja.

FOTO: Konstantin Sednev

Organisatsioonikultuuri alustala on usaldus meeskonnaliikmete vahel: kui see kaob ja tekib töökriis, siis tuleb ettevõtte juhid välja vahetada, et usaldust uuesti luua, rääkis personalijuhtimise ühingu PARE tegevjuht Kärt Kinnas Kuku raadio saates «Majandusruum».

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Mida teha, kui usaldus on kadunud? Kuidas seda tagasi võita?

See on väga-väga keeruline. Sageli kaasneb sellega juhtide vahetus. Kui juhid on vahetunud, siis on hea pinnas kasvatada uut usaldust uute inimestega, aluseks on avatus ja ühiste väärtuste leidmine. Tuleb luua psühholoogiliselt turvaline keskkond, kus julgetakse õnnestumistest ja ebaõnnestumistest avatult rääkida. Tuleb julgeda võim mõnes mõttes käest ära anda ja töötajaskonda kaasata.

Tagasi üles