Meedia: Briti ajaleht Daily Telegraph pandi müüki

Ajaleht Daily Telegraph.

FOTO: LUKE MACGREGOR/REUTERS

Briti ajalehe Daily Telegraph ja selle pühapäevanumbri Sunday Telegraph omanikud on pannud mõlemad lehed müüki, teatas konkureeriv ajaleht laupäeval. 

The Timesi teatel vaatab Barclay perekond üle kõigi enda omanduses olevate firmade olukorra. Nende seas on ka hotellikett Ritz. 

Briti peaministri Boris Johnsoni Konservatiivsele Parteile lähedal seisvad Telegraphid on kuulunud Barclaydele alates 2004. aastast.  

Kahe lehe tegevuskasum langes eelmisel aastal 2017. aasta 16,3 miljonilt naelalt 3,1 miljonile naelale, käive langes 2017. aasta 278 miljonilt naelalt mullu 271 miljonile, kirjutas Times. 

Daily Telegraph ja Sunday Telegraph AFP päringutele ei vastanud.

Tagasi üles