Ines Karu-Salo moebrändi kiidetakse välismaal

Magnus Altküla
, Tarbija toimetaja
Copy
KiRiVOO asutaja Ines Karu-Salo poseerimas LuxLife auhinnaga
KiRiVOO asutaja Ines Karu-Salo poseerimas LuxLife auhinnaga Foto: KiRiVOO

Eelmisel nädalal kuulutas Inglismaa ajakirjade kirjastuse AI Global Media väljaanne LuxLife välja iga-aastase konkursi Moe ja Elustiili Auhinnad 2019 võitjad, mille raames tunnustati Ines Karu-Salo asutatud KiRiVOO brändi tiitliga «Parim jätkusuutlik moebränd Põhja-Euroopas». 

Võitja selgitati professionaalse žürii ja lugejate koostöös. LuxLife'i konkursi eeskirjades on sätestatud, et «võitjaks kroonimiseks peab firma omamama laialdast tõendusmaterjali oma kompetentsist, innovaatilisusest ja pühendumisest suurepärase klienditeeninduse ning klientide rahulolu tagamisse.» Lisaks tunnustas KiRiVOO brändi sel aastal veel jätkusuutliku elustiili veebiajakiri Sublime, kes pärjas «hea brändi» tiitliga 107 firmat, kelle seas oli ka KiRiVOO.

KiRiVOO asutaja ja juhi Ines Karu-Salo sõnul tulid võidud üllatusena ning rõõm on sedakorda suurem, et veel lapsekingades käivat moefirmat on juba märgatud ning väärikalt tunnustatud. Eestlaste endi käsitöö-naisterõivaid tootev Eesti moeettevõte KiRiVOO loodi 2015. aasta augustis ja selle esimene kollektsioon nägi ilmavalgust 2016. aastal. KiRiVOO rõivad on toodetud naha- ja keskkonnasõbralikest kangastest ning ettevõte peab äärmiselt oluliseks tootmisjääkide minimeerimist. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles