Spaa salvestab töötajate ja klientide vestlused

Hanneli Rudi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rüütli spaa
Rüütli spaa Foto: Küllike Rooväli/Postimees

Saaremaa Spa endise töötaja sõnul on nende administraatoriletti üles seatud n-ö salamikrofon, mille abil tahetakse kursis olla, mida töötajad omavahel räägivad.

Samas tekitab küsimusi, et kui salvestatakse töötajate omavahelisi vestlusi, jääb salvestistele tahes-tahtmata ka vestlus klientidega, millest neid ei ole eelnevalt informeeritud, kirjutab Saarte Hääl. Ajaleht küsis kommentaari Saaremaa Spa Hotellide müügi- ja turundusosakonna juhatajalt Frey-Christian Ferneliuselt, kuid seda ei saanud.

«Ma keelasin tal kommenteerimise ära,» kinnitas sanatooriumide omanik Prits Liblik. Libliku sõnul on salvestamisest teavitavad sildid täiesti olemas. Saarte Hääl veendus aga eile Rüütli spaa fuajees, et märgataval kohal midagi sellist näha pole.

Jurist Jüri Reede ütles, et vähemalt esmapilgul otsest seaduserikkumist sellises salvestamises ta ei näe. Samas taandub seal küsimus Reede sõnul pigem ärieetikale – kuivõrd eetiline ikkagi on salvestada töötajate ja klientide vestlusi.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles