Tüütutest müügikõnedest loobumine on läinud Tele2 maksma 17 000 klienti

Tele2 on kaotanud 17 000 klienti.

FOTO: Elmo Riig

Tele2 on viimase pooleteist aastaga kaotanud kokku ligi 17 000 numbrit, mille põhjuseks on Starmani müük Elisale ning külmade müügikõnede lõpetamine.

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) kohaselt on Tele2 kaotanud tänavu kuue kuuga 4080 mobiilinumbrit ning eelmisel aastal kaotas operaator kokku 12 940 numbrit. Konkurendid Elisa ja Telia kasvatasid samaaegselt numbrite arvu vastavalt 6875 ja 6071 võrra.

«Eelmise aasta muutus oli väiksem kui kolm protsenti meie kliendibaasist,» ütles Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov. Ta selgitas, et numbrite kaotuse peamiseks põhjuseks on see, et kui Elisa ostis eelmise aasta alguses Starmani, siis läksid Starmani seotud kliendid Elisale üle.

Samuti oli 2018. aasta Tele2 jaoks restruktureerimise ja repositsioneerimise aasta. «Hakkasime keskenduma rohkem olemasolevatele klientidele ja lõpetasime külmade müügikõnede tegemise. 2019. aastal tegeleme kasvuga, mida toetavad klienditeeninduse ja ostukogemuse arendamine ning olemasolevate klientide väärtustamine. Selle asemel, et osta iga hinnaga kliente, investeerime olemasolevasse klienti,» selgitas Seliov.

Tagasi üles