iDeal kampaania

Hingusele läinud Õllesummer lõpetas koleda kahjumiga

Õllesummer 2018 teine päev, esinemas Armin van Buuren.

FOTO: Madis Sinivee

Eelmisel suvel viimast korda toimunud Õllesummer tõi festivali korraldajale Marje Hansari ettevõttele pea 200 000 eurose kahjumi.

Hansar ütles eelmisel sügisel, et legendaarne Õllesummer ei toimu enam kunagi. Veerandsada aastat üritust vedanud naine tunnistas, et aeg on eluga edasi minna ja muude asjadega tegeleda.

Paraku ei olnud juubeliüritus Hansari firmale Meediaekspress OÜ sugugi edukas. 750 000 eurose müügitulu juures teenis ettevõte 200 000 eurot kahjumit. Kuigi piletimüügitulu oli tunduvalt suurem kui varem, kaotas Õllesummer kauplemisõiguste, reklaami ja muude teenuste müügi pealt.

Miinust teenis firma ka varem – nelja aasta peale kokku ligi pool miljonit eurot. Nii jäi Õllesummeri korraldamisele keskendunud Meediaekspressi arvele lõpuks jaotamata kasumit pea 18 000 eurot.

Meediaekspress alustas tegevust 1992. aasta kevad-suvel. Firma kuulub 96,25 protsendi ulatuses Marje Hansarile ja 3,75 protsendi ulatuses Tarmo Tuvikesele.

Viimane Õllesummer toimus 2018. aasta juuli alguses ja peaesinejateks olid Franz Ferdinand, Pet Shop Boys, Armin van Buuren ja teised.

Tagasi üles