Vichmanni ja Pruuli ettevõtte kahjum süvenes

Tiit Pruuli

FOTO: Sander Ilvest / Postimees / Scanpix

Marcel Vichmannile ja Tiit Pruulile kuuluva AS-i Go Group konsolideeritud müügitulu vähenes aastaga 3 protsenti 56,4 miljonile eurole ja puhaskasum süvenes 3,2 miljoni euroni.

Reisijateveo teenused andsid müügitulusse 17,6 miljonit eurot, kütuse müük 11,3 miljonit ning teenustööd 10,9 miljonit eurot. Ehitustegevusest teeniti 9,5 miljonit ning majutusteenuste eest 2,2 miljonit eurot, selgub Go Groupi 2018. majandusaasta aruandest.

Peamiselt teeniti müügitulu Eestis, 50,9 miljonit eurot ehk 93,6 protsenti. Väljaspoole Euroopa Liitu müüdi teenuseid kokku 2 miljoni euro väärtuses, muuhulgas Šveitsi, Araabia Ühendemiraatidesse, Kasahstani ja Hiina.

Euroopa Liidu riikidest müüdi enim tooteid ja teenuseid Soome 1,5 miljoni euro eest ning Saksamaale ja Taani, vastavalt 622 000 ja 330 000 euro väärtuses.

Juhatuse esimees Jüri Etverk märkis majandusaasta aruandes, et mullu otsustati väljuda puiduhakkmise tegevusvaldkonnast ja telekomiteenuse pakkumisest. «Esimene otsus realiseeriti läbi SLG Energy osaluse müügi 2018. aasta suvel ning GoNetworki ja sellega seotud vara müük realiseerus 2019. aasta esimeses kvartalis. GoWire jätkab nõrk- ja tugevvoolu tööde pakkumist,» lisas Etverk.

SLG Energy 75,5-protsendilise osaluse müügist teenis Go Group 300 000 eurot.

Kontserni töötajate arv vähenes aastaga 3,8 protsenti 735 töötajale, palgakulu vähenes 2,6 protsenti 11 miljonile eurole.

Tütarettevõte GoProperty AS jätkas kinnisvara haldusteenuse pakkumist nende protfelli kuuluvate klientide ja enda kinnistutel. Rävala Kaheksa OÜ jätkas tavapärase majandustegevusega ning jätkatki ettevalmistusi tulevase ärihoone arendamiseks, sealhulgas võttis Tallinna linnavalitsus vastu Rävala kvartali detailplaneeringu.

Raudteetöödest suuremad olid Tallinn-Paldiski raudteelõigu remondi jätkamine, oluliselt kasvas raudtee-ehitustööde maht Soomes. Mullu teostati valdav enamus Tallinn-Väike jaama raudteede ja liiklusjuhtimissüsteemi rekonstrueerimisest ning võideti Haapsalu raudtee taastamise esimene, Riisipere-Turba etapp.

Reisijateveo valdkonnas lõpetati Tallinna-Tartu bussiliini teenindamine, mille kahjum esimesel poolaastal mõjutas oluliselt kogu majandusaastat.

Tagasi üles