Murepilved paisuvad: Sweet Spot festival leidis uue omaniku, kuid mitte kauaks

Sweet Spot Festival 2018 Tallinnas Kultuurikatla pargis.

FOTO: Madis Sinivee

Sel kuul toimuva muusikafestivali Sweet Spot korraldaja, kellega partnerid ja artistid enam ühendust ei saa, üritas hiljuti ettevõtet maha müüa, kirjutas Äripäev.

Pankrotiga lõpetanud Weekend Festivali asutaja Hardi Loog müüs mõni kuu tagasi maha oma sel suvel Sweet Spot festivali korraldama pidanud ettevõtte Sweet Spot Music Festival, kuid mitte kauaks.

«Mul oli soov ja tahe osta see festival ära, aga kuna lepingut ei täidetud sellisel kujul, siis see pöörati tagasitätimisele,» ütles Omniva nõukogu liige ning ettevõttega Lindomare LHV pensionifondide turustamist vahendav Lauri Paeveer, kes oli ettevõtte omanik kaks kuud kuni 28. maini.

Weekend Festivali pankrotihaldur Martin Krupp ütles jaanuaris, et Weekendi pankrot Sweet Spoti festivali kuidagi ei mõjuta, sest seda korraldab teine juriidiline keha.

Pikemalt Äripäevast. 

Elu24 kirjutas eile, et vähem kui kuu pärast toimub Kultuurikatla pargis eelmisel suvel rahvamasse esimest korda hullutanud Sweet Spot Festival 2019, mille kohale on kerkinud mitmeid küsimärke. Sweet Spot 2019 Facebooki leheküljel laiutab vaikus - viimane postitus on sinna tehtud 28. aprillil. Ehk terve maikuu vältel pole ürituse ametlikul lehel ühtegi uut infokildu ja seda ajal, kui festival on ukse ees.

Samuti viidatakse tõsiasjale, et Sweet Spot Festivali reklaamikampaania pole nii intensiivne nagu möödunud aastal ning ka esinejaid on välja kuulutatud tunduvalt vähem, kui eelmine kord.

Festivalil üks esinejaid, muusik NOËP tunnistas samuti, et murejutud ürituse kohta liiguvad. «Olen kuulnud jutte, et üritusega on probleeme, aga midagi kindlat ei oska öelda,» sõnas ta. «Nii palju tean, et kommunikatsioon festivaliga on olnud keeruline.» Ürituse pressipoole eest vastutanud Gunnar Viese ütles, et tema ei ole pädev ühtegi kommentaari andma, sest pakkus Sweet Spot Festivalile PR ja meediateenust kuni mai lõpuni.

Loe pikemalt Elu24 artiklist «Kas menukas suvefestival Sweet Spot jääb ära? Reklaamikära on vaibunud ja Kultuurikatel on infosulus».

Tagasi üles