Mercedes vanuritele, BMW noortele?

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
BMW logo
BMW logo Foto: SCANPIX

Daimler tähistas jaanuaris 125. juubelit, nautides 17 miljardit eurot suuremat turuväärtust võrreldes pearivaal BMWga. Praeguseks on edu pea täiesti haihtunud, vahendab Äripäev.

Suurima luksusautode tootja tiitli kaotas Daimler 2005. aastal just BMW-le ja sel aastal on ta langenud juba Volkswageni toodetava Audi järel kolmandale kohale.

2011. aastal oli firma selge luksusautode turuliider, tootes aastaga 233 000 autot rohkem kui BMW ja 390 000 autot rohkem kui Audi. IHS Automotive’i andmeil müüb Mercedes sel aastal 1,23 miljonit autot, jäädes alla Audi 1,24 miljonile ja BMW 1,34 miljonile.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles