Erik Karu alustas koostööd krüptofirmaga

Piixpay asutaja Raivo Malter (vasakul) ja Auforti asutaja Erik Karu (keskel)

FOTO: aufort

Erik Karu ettevõte Aufort hakkab kulda ja hõbedat müüma vahendaja kaudu krüptoraha eest.

Nimelt teatas ettevõte, et seni investeerimiskullale ja -hõbedale spetsialiseerunud Aufort alustas koostööd krüptovaluuta maksete teenusepakkujaga Piixpay, mille raames saavad krüptoraha omanikud vahetada oma digitaalraha maailma esimesse rahasse ehk füüsilisse kulda või hõbedasse.

Aufort ühe asutaja ja juhatuse liikme Erik Karu sõnul on uus teenus mõeldud krüptovaluuta omanikele, kes soovivad oma digitaalset vara ootamatute kõikumiste eest kaitsta ning hajutada krüptorahaga seotud riske.

«Krüptoraha on maailma uusim valuuta, mille hind võib ühel päeval kerkida taevasse, kuid juba järgmisel mitu korda langeda. Väärismetallid on aga oma väärtust hoidnud juba aastasadu ning vahetades oma krüptovaluuta kulla või hõbeda vastu, on see investoritele suurepärane võimalus kaitsta oma vara ootamatute kõikumiste eest. Aufort ja Piixpay teenus pakub krüptoraha omanikele alternatiivset võimalust hoida oma vara meelepärases vormis,» kommenteeris Erik Karu.

Eestis loodud krüptoraha makseplatvormi Piixpay asutaja Raivo Malter rõhutas, et nende ettevõtte eelis kasutaja jaoks seisneb lihtsas ja kiires laheduses, pakkudes klientidele ka muid huvitavaid teenuseid lisaks igapäevastele arveldustele.

«Krüptovaluuta on võrdlemisi keeruline ja uudne maksevahend, mistõttu meie oleme sillaks vana ja uue rahandussüsteemi vahel: eraisikud saavad võimaluse maksta krüptorahas, kaupmehed aga saavad lihtsal moel müüki korraldada virtuaal vääringus kajastades raamatupidamises endiselt eurodes,» ütles Raivo Malter.

Aufortist on esialgu võimalik kulda, hõbedat ja teemante osta Bitcoin, Bitcoin Cash, Litecoin ja Dash krüptovaluutade eest.

Seoses tegevusvaldkonna laiendamisega viis aastat tagasi loodud investeerimiskulla, -hõbeda ja teemantide pakkuja SMI Group võttis kasutusele uue kaubamärgi Aufort, mis ettevõtte asutajate arvates kajastab paremini firma olemust ning aitab laieneda globaalsel tasandil.

«Auforti pikem eesmärk on muuta füüsilise investeerimiskulla omamise vorm paindlikumaks ja mugavamaks. Lähitulevikus on plaan välja tulla mitme põneva tehnoloogilise lahendusega, mis on rahvusvahelisel tasandil skaleeritavad» selgitas Aufort asutaja ja juhatuse liige Bert-Ken Raudberg.

Viie tegutsemisaastaga on Aufort müünud pea 76 000 grammi kulda ja hõbedat, loonud eksklusiivsed kinkelahendused ning teenindanud tuhandeid kliente. Uue kaubamärgi Aufort nimi tuleneb kahest osast: Au ehk kuld ja fort ehk kindlus, mis kokkuliidetuna tähendab kuldkindlust.

Tagasi üles