Investor Mari: Leidsin firma, mis ühendab Taylor Swifti ja Getter Jaanit

Vivendi tegevjuht Arnaud de Puyfontaine. Vivendile kuulub Universal Music, mis esindab näiteks Getter Jaanit ja Taylor Swifti.

FOTO: Tairo Lutter

Olen viimasel ajal mõelnud sektoritele, mis igal juhul kasvavad. Kindlasti kasvavad jõuka inimkonna osa vananemisel ravimistööstus ning eakatega seotud teenused ja tooted. Kuid selle kõrval ka meedia- ja meelelahutustööstus, mis on teatud mõõna üle elanud, leidnud üsna hästi toimiva ärimudeli ning kasvab mühinal.

Artikkel kuulatav Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Üks selline juba on minu portfellis – voogedastaja, aga ka filmilooja Netflix. Kokku on mul neli osakut, mille soetasin 310 dollari eest, aga mille hind ületab praegu juba 367 dollarit, see teeb aasta tootluseks üle 18 protsendi.

Lisaks filmidele ja nende voogedastusele on laia haardega ning kasvavad ka muusikatööstus, meedia ning arvutimängud. Kindlasti on üks huvitav ettevõte selles valdkonnas Walt Disney, mis on maailma suurim meelelahutuskompanii. Kuigi eelmine aasta oli neile fantastiliselt hea, on nende aktsia juba neli aastat enam-vähem paigal seisnud. Eelmisel majandusaastal (lõppes 29. septembril) kasvas kontserni käive kaheksa ja kasum koguni 40 protsenti.

Samas võttis ettevõte äsja üle suure osa Rupert Murdochi meedia- ja meelelahutusimpeeriumist 21st Century Fox. Saadi Foxi tele- ja filmistuudiod, kaabeltelekanalid (mh FX, National Geographic Channel, Star India, 39 protsenti Skyst, 22 regionaalset spordikanalit) ning enamusosalus videote voogedastuse kompaniist Hulu.

Tagasi üles