Rail Balticu soolole Ülemistel tõmmati pidurit

  • Teised osalised polnud rahul RBE Ülemiste jaama ümberehituskavaga.
  • Mõistmatust pälvis RBE plaan teha rongide hooldusala Tartu mnt viaduktile.
  • Moskva rongile polnud ette nähtud piisava pikkusega perrooni.
  • Uus EVR-iga tehtud plaan on praegu kahenädalasel kooskõlastusringil.

Eesti Raudtee ja Rail Baltic saavad Ülemistele tulevikus mõlemad võrdselt kolm paari rööpaid, esimesed Vene ja teised Euroopa Laiusega. FOTO: EERO VABAMÄGI

FOTO: Eero Vabamägi

Rail Baltic Estonia soolo Ülemiste jaama ümberehituse kavandamisel pahandas Tallinna linna ja Eesti Raudteed, kuna neid töösse ei kaasatud, vaid näidati alles valmis jooniseid.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Reedel saatis Rail Balticu Eesti ettevõte Rail Baltic Estonia (RBE) asjaosalistele kooskõlastuseks laiali uue versiooni Ülemiste jaama tulevase rongiteede, perroonide ja muude rajatiste plaanist, kuna eelmine sai Eesti Raudteelt (EVR) ja Tallinna linnaplaneerimise ametilt kõva kriitika osaliseks.

Ehkki nii Rail Balticu tulevasi Euroopa laiusega (1435 mm) kui ka Eestis praegu kasutatavaid, Eesti Raudtee hallatavaid Vene laiusega (1520 mm) rööbasteid on tulevikus Ülemistel ette nähtud kumbagi võrdselt kolm, haaras RBE esiti jaama planeerimisel ohjad enda kätte, arvestamata EVRi vajadustega.

Tagasi üles