Lauri Hussar hakkas ärimeheks (5)

Reet Pärgma
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
14.01.2018. Tallinn. Lauri Hussar Eesti 200 pressikonverents hotell Euroopas. FOTO: EERO VABAMÄGI/EESTI MEEDIA
14.01.2018. Tallinn. Lauri Hussar Eesti 200 pressikonverents hotell Euroopas. FOTO: EERO VABAMÄGI/EESTI MEEDIA Foto: Eero Vabamaegi/Postimees /

Postimehe endine peatoimetaja ja Eesti 200 ridades riigikokku pürginud Lauri Hussar asutas oma koolitus- ja suhtekorraldusfirma Meediatark OÜ.

Meediatark OÜ asutati nädal aega tagasi, 14. märtsil. «Mul on väga pikk praktika meedias, mille käigus olen töötanud raadios, teles ja ajalehes. Mul on palju kogemusi, mida ma tahan inimestega jagada. Mul on plaanis teha koolitusi, näiteks teemadel, kuidas võita valimisdebatt, esineda televisioonis ja tulla välja keerulistest olukordadest meediaga suheldes,» ütles Hussar. Kui koolitused on ettevõtte jaoks algus, siis Hussari sõnul tuleb vaadata ka edasi ning laieneda. 

Klientidest ei oska Hussar veel sihtrühma piiritleda. «Sihtrühmaks on kõik Eesti inimesed, kes vajavad koolitust meediaga suhtlemisel. Kuna ma ei ole jõudnud veel kõikide asjasse puutuvate inimestega läbi rääkida, siis ma ei ole jõudnud ka veel plaane teha,» lisas ta.

Küsimusele, milline on Eestis ettevõtete kommunikatsiooni ja meediaga suhtlemise tase, vastas Hussar, et see on kõikuv. «Seda saab kindlasti parandada. Kindlasti on ettevõtteid, kes on sellega püsivalt tegelenud ja kus tase on hea, kuid samuti on ettevõtteid, kes ei ole kommunikatsiooni panustanud ja kui ühel hetkel on vaja meediaga suhelda, siis kukutakse läbi,» ütles ta. «Meedia-alast teavet või oskust tuleks püsivalt arendada, sest ka meedia areneb,» lisas Hussar.

Küsimusele, kas tagantjärele vaadates polnud Eesti 200 reklaamikampaania ka üks sellistest läbikukkumistest, vastas Hussar, et seda oleks võinud tõesti teisiti teha. «Kampaania ise täitis eesmärki, sest ühtne Eesti kool on täna teema, mille üle arutatakse ja see on jõudnud ka teiste erakondade programmidesse. Mis puudutab reklaamikampaaniat, siis siin võiks arutleda, kas seda oleks võinud teisiti kommunikeerida. Ma arvan, et seda oleks pidanud ehk teistmoodi kommunikeerima, aga see on nüüd tagantjärele tarkus,» lisas ta.

Kommentaarid (5)
Copy
Tagasi üles