Murenev unistus ringraudteest: hind võttis põlved nõrgaks

  • Paldiskisse sõidab praegu läbi Kopli kaubajaama päevas vaid üks Vene kaubarong.
  • Nii väikse mahu linnast välja viimiseks ei taha MKM kulutada üle saja miljoni.
  • Ringraudee planeerimise hakul olid Eesti transiidimahud kordades suuremad.

Harjumaa Omavalitsuste Liidu juht Joel Jesse ütleb, et ringraudtee abil saaks Vene kaubavangunid aina paisuvast Ülemiste linnakust välja ning selle asemele kujundada ilusa linnaruumi. 

FOTO: Eero Vabamägi

Lugu kuulatav Minu Meedia tellijatele

Krõbe hind pani varem kaubavagunite kindlasõnaliselt ringraudteele viimist lubanud MKMi taganema.

Kaubavagunite linnasüdamest välja viimiseks varem kindlasõnaliselt lubatud Tallinna ringraudteed pärast maksumuse selgumist majandusministeeriumi kinnitusel tõenäoliselt ei tule.

Veel 12. septembril saatis majandus- ja taristuminister Kadri Simsoni (Keskerakond) koduministeerium välja pressiteate pealkirjaga «Simson transiidikomisjonis: Tallinna ringraudtee trass saab lähikuudel paika». Vaid kolm kuud hiljem, 13. detsembril vastas ta aga Tallinna linna, Harjumaa omavalitsuste, Paldiski ettevõtjate ja Eesti Raudtee augustist novembrini saadetud päringutele kirjaga, kus senine kindlameelsus oli asendunud ebamäärase jutuga tegemata uuringutest ja puuduvatest planeeringutest, mis jättis asjaosalised nõutuks. Igaüks tegi ministri segasest seisukohast isemoodi järelduse.

Tagasi üles