Uuring: Suure väina sillaühendus on parvlaevaliiklusest odavam (1)

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna sadam, Tallinn, 03.04.2017
TS laevade parvlaevad Tiiu ja Piret Tallinna vanasadamas.
FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES
Tallinna sadam, Tallinn, 03.04.2017 TS laevade parvlaevad Tiiu ja Piret Tallinna vanasadamas. FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Maanteeameti tellitud analüüs kinnitab varasema uuringu tulemust, mille kohaselt on Suure väina sillaühendus märkimisväärselt odavam kui parvlaevaliiklus.

AS-i PricewaterhouseCoopers Advisors töö ajakohastas WSP Finlandi poolt 2011. aastal koostatud «Sõitjate ja veoste üle Suure väina veo perspektiivse korraldamise kava».

Tuginedes nimetatud uuringule, viidi läbi püsiühenduse kolme alternatiivi uuendatud andmetega sotsiaalmajanduslik ja ­finantsanalüüs. Vaatluse all olid lõunapoolne sild, põhjapoolne sild ning tunnel, mille tehnilised lahendused, investeerimiskulud ja hoolduskulud tuginesid täielikult eelmises uuringus esitatud lahendustele, kirjutab Saarte hääl. 

Muu hulgas lähtuti eeldustest, et sild lõunapoolsel trassil maksab 265, sild põhjapoolsel trassil 397 ja tunnel 421 miljonit eurot.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles