Eesti ühe edukaima IT-firma üles ehitanud juht taandub

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Thomas Padovani
Thomas Padovani Foto: Mihkel Maripuu

Aastaid tagasi Eesti parimaks ettevõtteks valitud internetireklaamifirma Adcash OÜ pikaaegne juht Thomas Padovani taandub ametist.

Adcashi uus tegevjuht on Priit Viru, kes töötas enne ettevõtte finantsjuhina. Padovani jätkab Adcashi emaettevõtte Webinfluence grupi presidendina.

«Adcash alustas oma tegevust Õismäe korteri köögis, kasvades Thomase juhtimisel kiiresti üheks Eesti edukamaks infotehnoloogia ettevõtteks. Adcash konkureerib maailma suurimate tehnoloogiahiidudega nii klientide kui ka talentide nimel. Jätkame investeerimist innovatsiooni, tipptasemel tehnoloogiasse ja meeskonda ning töötame selle nimel, et muuta digireklaamituru senist toimimist,» ütles Priit Viru.

Ta rääkis, et senisest veelgi enam keskenduvad nad internetireklaami turu läbipaistvuse parandamisele ja reklaamipettuste vastu võitlemisele. «Adcashi fookuses on jätkuvalt masinõppe edasiarendamine ning agiilsete juhtimispõhimõtete rakendamine kogu organisatsioonis,» lisas Viru.

Priit Viru on viimased neli aastat töötanud nii Adcashi kui ka Webinfluence grupi finantsjuhi ning juhatuse liikmena. Varem on Viru juhtinud Deloitte finantsnõustamise osakonda, töötanud strateegiakonsultandina Excedeas ning nõustanud ettevõtete ühinemise ja ülevõtmise tehinguid Eestis.

Adcashi asutaja ja senine tegevjuht Thomas Padovani juhtis ettevõtet 11 aastat ning jätkab presidendina Webinfluence grupis, kuhu kuulub ka Adcash. Webinfluence grupi presidendina on Padovani eesmärk grupi strateegiline juhtimine, investeerimisvõimaluste leidmine ja gruppi kuuluvate ettevõtete tegevjuhtkonna toetamine.

Adcash on 2007. aastal loodud Eesti tehnoloogiaettevõte, mis arendab ja pakub digitaalseid reklaamilahendusi üle maailma. Adcashi väljatöötatud reklaamiplatvormi vahendusel jõuavad reklaamid iga päev üle 200 miljoni internetikasutajani enam kui 100 000 veebilehel. Adcashi peamisteks sihtturgudeks on Ameerika Ühendriigid, Kanada, Prantsusmaa, Saksamaa, Suurbritannia, Hispaania ja mitmed Aasia riigid.

Eelmisel aastal vähenes Adcashi käive 16 protsenti 32,7 miljoni eurole. Kasum kukkus kaks korda 1,36 miljonile eurole, selgub firma majandusaasta aruandest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles