Toiduguru: alkoholimüük on Lõuna-Eestit tohutult mõjutanud (4)

Barbara Brigita Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Peakokk Joel Ostrat soovib, et teenindajatöö restoranis ei oleks kõigest etapp või hüppelaud, vaid inimene jääkski sellesse ametisse.
Peakokk Joel Ostrat soovib, et teenindajatöö restoranis ei oleks kõigest etapp või hüppelaud, vaid inimene jääkski sellesse ametisse. Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

Üks Eesti tuntuimaid toidugurusid Joel Ostrat muigab, kui temalt küsida, kuidas ta ärimaailmas oma esimesed sammud astus. «Ma teadsin, et tahan kokaks saada, mulle meeldis süüa teha. Mul polnud õppeedukus ka nii hea, et oleksin võinud ülikooli arstiks õppima minna,» ütleb ta naerdes.

Ostrat on üles töötanud hulga brände, näiteks kohviku- ja koogiketi Gustav ning omanimelise Joel Ostrati brändi. Tema osalusi koondav Maitseelamused Grupp ühendab restorane Tartu kultuslikust Wernerist kokteilibaar-restorani Meat Marketini.

«Iga koka unistus on saada kas peakokaks või avada oma koht, mis on veel prestiižsem ja lahedam. Eks selle asja nimel sai kõvasti vaeva nähtud,» toob Ostrat esile ärimaailma pürgimise keerukuse. Ta lisab, et tema ümber on kogu aeg olnud edukaid ja toredaid inimesi, kes on innustanud edasi püüdlema. «See oli kuidagi asjade loomulik käik, et tuli teha oma kohvik. Kui see edukalt tööle pandud, siis tulid juba järgmised ambitsioonid ja unistused,» ütleb ta.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles