Viru keskuse juht: kaupmehed ei tohiks kasutada paanikamajanduse võtteid

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viru Keskuse juht Ants Vasar.
Viru Keskuse juht Ants Vasar. Foto: Liis Treimann

Viru Keskuse juhatuse liige Ants Vasar ütles Rimi jaekaubanduskonverentsil, et kaupmehel pole mõistlik kasutada kampaaniate tarvis inimmasside kokkuajamiseks paanikamajanduse võtteid.


«Jaekaubanduse turundajad on masskampaaniate üle kahtlemata õnnelikud, sest tulemus on alati vinge ja kaupa müüakse tonnides,» ütles Vasar. «Vaesus pole häbiasi, kas me peame seda tõesti ära kasutama?» esitas ta küsimuse.

Viru keskuse juht imestas, mis moel ja kui lihtsalt muutub tarbija kindlustunne genereeritud tarbimishulluse ning majanduses ja meedias kajastatava abil. «Me teame, et tarbija on mugav, mõjutatav, suunatav, tal puudub vajadus ja teadmised oma homsete soovide kirjeldamiseks,» nentis ta.

«Selle eest, et tarbija teaks, mida homme ihaldada, hoolitsevad kaupmehed ning kaupmehed valdavad nõudluse suunamise kunsti suurepäraselt, ent kas alati ka vastutustundega tarbija ja ühiskonna eest,» lisas Vasar.

«Ma väga loodan, et senine areng on pannud kaupmehi mõistma vastutuse suurust ühiskonna ja tarbija ees ning suudame oma äri edendada väärikalt,» ütles Vasar.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles