PRFoods: Eesti kaupa saab müüa Läti omast kallimalt

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Indrek Kasela.
Indrek Kasela. Foto: Mihkel Maripuu

PRFoodsi osaniku ja juhi Indrek Kasela sõnul on Eestil üldiselt väga hea maine ning seetõttu saab Eesti päritolu tooteid müüa tihtipeale kallimalt kui meie naaberriigi Läti omasid.

«Mille pärast müüvad Eesti asjad kallimalt kui Läti omad?,» küsis ettevõtja konverentsil Äriplaan 2019, vastates ise, et selle taga on meie riigi parem maine.

Vaatamata sellele rõhutas Kasela aga seda, et riigi juhtimises on vaja muudatusi ja seejuures peaksid ka ettevõtjad selles rohkem kaasa rääkima ja omavahel koostööd tegema. Ta märkis, et kui ühiskonnas üles kerkivad küsimused on head ja olulised, siis jutuvestjad ehk poliitikud on pigem kehvad.

«Tänased poliitikud on meie toode. Kodanikike ja juhtidena delegeerime oma vastustuse inimestele, keda me ise tööle ei palkaks,» rääkis PRFoodsi juht.

Tema hinnangul on ka Eesti ettevõtjad liiga killustunud ning lahendavad sekundaarseid probleeme. Kasela arvates pidanuks kõik ettevõtjad näiteks alkoholiaktsiisi küsimuses üksmeelt näitama ja minema appi seda lahendama. «Ilma ühiskondliku närvi ja aktiivsuseta pole varsti enam võimalik olla ettevõtja,» lisas ta.

Toidutööstusest kõneldes mainis ta seda, et tehnoloogia areng on antud sektorile väga suure tõuke andnud ning enam ei otsusta mitte jaekett vaid hoopis tarbija. «Toit on uus mood,» usub Kasela.

«Kui vaadata, kuhu toidumaailmas rong liigub, siis on selgelt näha, et toidu tulevik on selgelt meres,» märkis Kasela nähes PRFoodsil suurt tulevikku ja potentsiaali.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles