Jürvetson panustab digitaalreklaamile

TLNPM2:LAULU JA TANTSUPIDU, I KONTSERT :TALLINN, EESTI,04JUL09 LAULU JA TANTSUPIDU, I KONTSERT. PAAVO JÄRVI ja STEVE JÜRVETSON pl/FOTO PEETER LANGOVITS, POSTIMEES

FOTO: PEETER LANGOVITS/PM/SCANPIX

Eesti soost riskikapitalisti Steve Jürvetsoni firma Draper Fisher Jurvetson investeerib uutesse digitaalreklaamiga alustavatesse ettevõtetesse, kinnitab ettevõtte partner Mark Bailey.

Firma hakkas hiljuti väikeinvestoriks sellises firmas nagu TrialPay Inc, mis võimaldab tootjatel panna kindlale sihtgrupile suunatud reklaame, ütles Bailey ajakirjale Bloomberg Businessweek. Lisaks on firma veel aktsionär terves reas digitaalreklaamiettevõtetes nagu Tremor Media, Glam Media, RadiumOne ning otsib võimalusi investeerida mobiilireklaamidega tegelevatesse ettevõtetesse.

Draper Fisher Jurvetsoni viimase aja tuntumaid investeeringuid oli mobiilreklaamifirmasse AdMob, mille 2009. aastal ostis 750 miljoni dollari eest Google.

«Online-reklaami maailm jätkab arenemist ning selles valdkonnas pakuvad väga häid võimalusi väikesed ettevõtted, mida toetab riskikapital,» kinnitas Baley.

Konsultatsioonifirma eMarketer hinnangul peaks USA online-reklaami turg sel aastal kasvama 31,3 miljardi dollarini võrrelduna 26 miljardi dollariga 2010. aastal.

Idufirmade, kes on keskendunud peamiselt sotsiaalmeediaettevõtete nagu Facebook teenindamisele, potentsiaal on eriti suur, kinnitab Baley. Suurem osa sotsiaalvõrgustikuettevõtteid alles otsivad, kuidas reklaamiga raha teha, sest traditsiooniline bännerreklaamid pole oma efektiivsust suutnud tõestada.

Ränioru (Silicon Valley) üks tuntumaid riskikapitaliste Steve Jürvetson vanemad põgenesid Eestist Teise maailmasõja ajal läände.

Tagasi üles