Jaapani suurautotootja Nissan teatas neljapäeval, et allkirjastas koostöölepingu US Openi võitnud tennisemängija Naomi Osakaga, kes hakkab nüüdsest nende brändisaadikuks.
Nissan võttis tennisestaarist Naomi Osaka oma brändisaadikuks
Nissan loodab, et Osaka Jaapani juured, noorus ja püüdlikus imponeerib just noorematele klientidele. 20. aastane arvutimängude ja Beyonce fänn hakkab ilmuma Nissani rahvusvahelistes reklaamikampaaniates ja suurematel reklaamiüritustel. Nissani jaoks on tegu mõnevõrra sihtgrupi muutusega, sest autotootja populaarne GT-R sportauto on siiani müünud kõige rohkem eelkõige üle 40. aastaste meeste seas.
Osakast sai rahvusvaheline kuulsus mödunud laupäeval, kui ta alistas USA lahtiste tennisemeistrivõistluste naisüksikmängu finaalis 36. aastase Serena Williamsi, keda on loetud üheks parimaks naissoost tennisemängijaks maailmas. Mitte ükski jaapanlane pole siiani võitnud USA lahtistel üksimängu karikat.
Osaka sündis Jaapanis, kuid kasvas üles USAs. Tema ema oli jaapanlanna ja isa haiti-ameeriklane.
Osakale on koostöölepinguid pakkunud juba ka Adidas, Yonex, Nissin Foods, Wowow ja Citizen Watch. Nissani brändisaadikuks oli aastatel 2012 - 2016 jamaicalasest sprinter Usain Bolt, kes reklaamis peamiselt Nissani GT-R sportautot. Nissani elektriautosid on siiani reklaaminud Austraalia näitlejanna Margot Robbie.
Nissan üritab kasutada Osakat eelkõige elektrilise Leafi propageerimiseks (sest noored ostavad suurema tõenäosusega elektriautosid), kuid sportlase enda sõnul meeldib talle kõige rohkem kiire ja võimas GT-R.
Allikas: Reuters