Nike skandaalne reklaam saatis müüginumbrid lendu

Nike'i uus reklaam.

FOTO: HANDOUT / REUTERS

USAs kirgi kütnud Nike uus reklaam ameerika jalgpalluri Colin Kaepernickuga on pannud osa ameeriklasi nende tooteid põletama ja kutsunud esile isegi president Trumpi viha, kuid müüginumbrid on läinud tugevale tõusuteele.

Möödunud nädala pühapäeva ja kolmapäeva vahel tõusis Nike veebimüük kogunisti 27 protsenti, teatas veebikaubandust uuriv agentuur Edison Trends. Möödunud aasta samal ajal langes Nike toodete müük veebis kaks protsenti.

Nike valis «Just Do It» («Lihtsalt tee seda») loosungi 30. aastapäeva näoks ameerika jalgpalluri Colin Kaepernicku, kes on saanud USAs (kuri)kuulsaks hümni mängimise ajal põlvitamise poolest, mis tekitas paljudes ameeriklastes palju pahameelt. Mees protesteerib enda sõnul politsei vägivalla vastu, mis ohustavat mustanahalisi ameeriklasi.

Reklaam läheb nähtavasti hästi peale sotsiaalselt tundlikumatele klientidele, kes pooldavad Kaepernicku protesti.

Nike aktsiad langesid möödunud nädalal 2,3 protsenti, kuid on tõusnud selle aasta jooksul ligemale 28,9 protsenti. Ettevõtte turuväärtuseks on praegu 128,8 miljardit dollarit.

Reklaamikampaanial on näha Kaepernicku pilti koos loosungiga «Believe in something. Even if it means sacrificing everything» («Usu millessegi, isegi kui selleks tuleb kõik ohverdada»). Tegu on viitega Kaepernicku kohtulahingule Ameerika jalgpalliliiga NFLiga, kes viskas ta liigast välja.

Allikas: CNBC

Tagasi üles