Eesti lugejaskonna uuringut hakkab tegema Turu-uuringute AS

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajakirjad
Ajakirjad Foto: Mihkel Maripuu

Eesti Meediaorganisatsioonide Liidu väljakuulutatud Eesti lugejaskonna uuringu konkursi on võitnud Turu-uuringute AS, otsustas liidu juhatus.

Eesti lugejaskonna uuringu konkurss otsis uuringupakkujat, kes tegeleks järgnevad viis aastat trükimeedia sotsioloogiliste uuringutega. Pakkumised esitasid kolm ettevõtet: GfK, Nielsen ja Turu-uuringute AS, kes kõik ka kvalifitseerusid konkursi tingimustele.

«Saime konkursi käigus kolm väga tugevat pakkumist, mis näitab üheltpoolt uuringufirmade huvi valdkonna vastu, teisalt aga uuringufirmade tugevat taset ja tugevnenud konkurentsivõimet,» ütles EMOLi juhatuse liige Mart Raudsaar.

Eesti Meediaorganisatsioonide Liidu juhatusest ja ekspertidest koosnenud komisjon  hindas pakutud uuringu maksumust, kasutatavaid meetodeid, pakkujate tausta ning koostööväljavaateid eelseisval viiel aastal. Parima pakkuja tegijaks tunnistati Turu-uuringute AS, kellega jätkuvad lepinguläbirääkimised.

Eesti Meediaorganisatsioonide Liit ja Turu-uuringute AS loodavad lepingu sõlmimiseni jõuda detsembrikuu alguseks. Turu-uuringute AS alustab Eesti lugejaskonna uuringuga 1. jaanuarist 2012 ning tegemist on kvartaalase, kogu Eesti pressimaastikku hõlmava põhjaliku uuringuga.

Eesti Meediaorganisatsioonide Liitu kuuluvad Eesti Ajalehtede Liit, Eesti Ajakirjade Liit ja Eesti Meediaagentuuride Liit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles