Apple koolitab jaemüügijuhte ametiühingutega suhtlema

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Apple'i pood.
Apple'i pood. Foto: SCANPIX

Apple alustas eile uut kohustuslikku jaemüügijuhtidele mõeldud treeninguprogrammi, kus neid õpetatakse kuidas toime tulla ametiühingutega.

Treening on kohustuslik kõikidele uutele poejuhtidele, vanad juhid peavad kursuse läbima kord kahe aasta jooksul, kirjutab Apple’i uudistele ja kuulujuttudele spetsialiseerunud portaal AppleInsider.

«Kursuse eesmärgiks on õpetada mänedžeridele kuidas ametiühingud mõjutavad töökohti, miks ja kuidas töötajad organiseeruvad ning mida seadus lubab ja mida ei luba ametiühingutega suhtlemisel teha,» seisab kursuse kirjelduses. Kursuse boonuseks loetakse võimalust kohtuda kompanii juristide tiimiga ning esitada neile küsimusi kõikidel teemadel.

Apple’i jaemüügiüksus sai sel aastal 10 aastaseks. Ettevõttel on üle maailma 357 esinduspoodi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles