Euroopa Liit õpetab toiduteadlastele turundust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustratiivne
Pilt on illustratiivne Foto: SCANPIX

Toit on teema, millest inimesed peaksid ja tahaksid rohkem teada, samas pelgavad teadlased teinekord oma tegemistest lihtsas keeles rääkida. Selleks, et teadlased ja ühiskond teineteist mõistaksid, pakutakse Euroopa Liidu kulul toiduaineteadlastele meediakoolitust.

Esimene teadlaste meediakoolitamisele pühendatud MAITRE seminar viidi septembris läbi Horvaatias Opatijas ja teine eelmisel nädalal Tallinnas.

«Teadlased peavad oma tööd selgitama lihtsas keeles, nii et laiem avalikkus sellest aru saaks. Tihtipeale kardavad nad, et kui räägivad lihtsas keeles, siis on nad ebatäpsed. See ei ole aga tõsi,» kommenteeris koolituse sisu MAITRE projektijuht Helmut Mülfarth.

«Näiteks Steven Hawking on kahtlemata geenius, tema raamatust «Universum pähklikoores» võib aga igaüks aru saada,» tõi Mülfarth näite.

Mülfarthi kinnitusel on oluline, et teadlased õpiksid ka turundamist, kuna nende tööd rahastatakse Euroopa Liidu fondides ning seetõttu on oluline, et inimesed aru saaksid, mille peale maksuraha kulub.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles