Kommunikatsioon on Sinu ettevõtte vundament

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Fleep Technologies

Iga ettevõtte eesmärk on efektiivsus, mille üheks alustalaks on info kiire liikumine ettevõttes.

Alljärgnevalt räägivad kolm Eesti ettevõtet, miks nende tööalase suhtluse platvormiks osutus Fleep.

Digitaalse turunduse agentuur Convertal kasutab Fleepi aastast 2015. „Koos ettevõtte kasvuga tekkis vajadus efektiivsema suhtluskanali järele, mis oleks funktsionaalne, kiire, mugav ja turvaline,” meenutab tegevjuht Airi Purge. „Fleep võimaldab lisaks igapäevasele suhtlusele ja kõnedele hõlpsasti infot, faile ja ülesandeid tiimide ning projektide kaupa hallata.”

Airi Purge sõnul on Fleep tõhus abiline turundusprojektide juhtimisel, võimaldades ühes kohas hoida nende kohta käiva infovahetuse, failid ning jagatud ülesanded. Kuna info asub pilves, siis on võimalik ka majast väljas olles protsessid kiiresti liikuma panna. Ta nendib, et Fleep kulub marjaks ära nii väikestele kui ka suurtele ettevõtetele, kelle igapäevatöö koosneb projektidest, sest projektipõhised vestlused aitavad infot koondada, tegevusi juhtida, hetkeseisust paremat ülevaadet saada ning seeläbi kiiremini eesmärkideni jõuda.

Foto: Fleep Technologies

Ka kolimisteenuste pakkuja Adduco OÜ rahvusvaheliste kolimiste osakonna juht Aivar Kisel nendib, et Fleepist on saanud nende igapäevane tööriist. „Varasemalt oli meie infovahetus sisuliselt reguleerimata: üks Facebook Messengeri chat kontoritöötajatele ja siis korralik segu SMS-idest, kõnedest, e-kirjadest ja üksikutest Facebooki vestlustest. Sageli pidi otsima läbi kõik infokanalid, et mingi killuke andmeid üles leida! Fleep pakub mugavat võimalust kõikide „tahkude” kohta eraldi vestluseid pidada ja seal üksteisele ülesandeid püstitada. Nii ei lähe informatsioon segamini ja töö on oluliselt süsteemsem.”

Erinevalt teistest tiimisuhtlusvahenditest on Fleep avatud platvorm - see tähendab, et Fleepi kasutajad saavad suhelda ükskõik kelle teisega Fleepi kasutajatest ning kuuluda mitmesse meeskonda sama kontoga.                 

Lisaks on Adduco kolinud Fleepi dokumentide edastamise. „Näiteks on vaja rahvusvahelistel kolimistel alati kirjutada kolijatele kaasa detailne juhend. Varasemalt saatsime selleks kolijatele e-kirjaga faili, kuid nüüd saab juhendi kirjutada Fleepi ja selle kergesti ühises vestluses ära “pin’ida”. Kõik selle kolimisega seotud isikud saavad andmetega koheselt tutvuda ning ühises kohas tagasisidet anda. Välditakse samade küsimuste küsimist ja info “toppama jäämist” ning samuti lepitakse seal kokku järgmine kohtumisaeg ja -koht, mis varem käis telefonitsi või sõnumite teel.”

Aivar Kisel tunnistab, et enne Fleepi kasutuselevõtmist lonkas ettevõtte infovahetus kahte jalga: e-kirjade saatmine oli keerukas, aeganõudev ja kontrollimatu, telefoni teel saadud info osas polnud kindel, kas kõik jäi meelde ning teised suhtluskeskkonnad tundusid töövestlusteks liiga privaatsed.

Üle aasta Fleepi kasutanud tehnoloogiaettevõtte Ridango tegevjuht Erki Lipre peab oluliseks ka asjaolu, et administratiivne kontroll Fleep for Business’iga annab kindluse, et keegi kogemata konfidentsiaalsetesse vestlustesse väliseid inimesi ei lisa ning et kogu vestluste ajalugu on ettevõtte kontrolli all.

Mis on Fleep?

Paljudes ettevõtetes on suhtlus jaotunud erinevatesse kanalitesse alates e-kirjadest, lühisõnumitest ja Skype’ist kuni WhatsAppi ning Facebook Messengerini, mille tõttu võib valitseda nii meeskondades kui ka meeskondade vahel infovahetuse osas tõeline kaos. Fleep konsolideerib sellise suhtluse ühte kanalisse efektiivseks kommunikatsiooniks, hoides samas lahus era- ja töövestlused.

2012. aastal Skype’i endiste töötajate loodud Fleep on keskkond, kus toimub kogu tööks vajalik kommunikatsioon. Fleep pakub ettevõtetetele administratiivset kontrolli ettevõtte kontode, vestluste ja tiimide üle. Erinevalt teistest tiimisuhtlusvahenditest on Fleep avatud platvorm – see tähendab, et Fleepi kasutajad saavad suhelda ükskõik kelle teisega Fleepi kasutajatest ning kuuluda mitmesse meeskonda sama kontoga. Sealjuures on Fleep ehitatud just tööalasteks vestlusteks ja koostööks, erinevalt näiteks e-kirjast või Skype’ist.

Kuidas Fleep sinu ettevõtte töösuhtlust efektiivsemaks muuta võiks? Uuri lähemalt

Copy
Tagasi üles