Maailma suurima reklaamifirma juht: tõelised jamad algavad 2013. aastal

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamifirma WPP juhatuse esimees Martin Sorrell.
Reklaamifirma WPP juhatuse esimees Martin Sorrell. Foto: SCANPIX

Kuigi ka 2012. aasta ei saa reklaamiturul olema väga hea, siis tõelised probleemid võivad tekkida 2013. aastal, kinnitas maailma suurima reklaamifirma WPP juht Martin Sorrell.

WPP langetas täna USA väljavaadete nõrkusele ning eurotsooni probleemidele viidates selle aasta prognoose. See on viimase kahe kuu jooksul juba teine kord.

Tuleva aasta suhtes on Sorrell optimistlikum, seda eelkõige USA presidendivalimiste, Londoni olümpiamängude ja 2012 UEFA Euroopa jalgpalli meistrivõistluste  tõttu.

«Inimesed vaatavad 2012. aastasse ja mõtlevad, et see saab olema jube. Ma usun, et tegelikult me tuleme sellega toime,» kinnitas ta USA investorite populaarsele kanalile CNBC. «Hulluks läheb asi pärast novembrikuised USA presidendivalimisi ning 2013.on aasta, mis teeb murelikuks,» kinnitas ta.

Eurotsooni liidrite neljapäevast kokkulepet kommenteerides, lausus Sorrell: «Kurat peitub detailides ja seni on olnud nii palju põhimõttelisi kokkuleppeid, et lõpuks muutud järjekordse suhtes küüniliseks». «Kõige suurem küsimus maailma jaoks on USA majandus, see on võtmeküsimus,» kinnitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles