Danske: oleme laenudeta kliente konto sulgemisest teavitanud

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Danske kontor Tallinnas.
Danske kontor Tallinnas. Foto: Ints Kalnins / Reuters

Danske Banki teatel on pank teavitanud arvelduskontode sulgemisest kohalikke ärikliente, kel puuduvad laenu- ja investeerimistooted ning kliente on teavitatud arvelduskontode sulgemisest vähemalt üks kuu ette.

"Oleme teavitanud arvelduskontode sulgemisest neid kohalikke kliente, kel puuduvad laenu- ja investeerimistooted. Teavituse on saanud enam kui pool meie äriklientidest," ütles Danske Banki kohalike ettevõtete panganduse juht Kaido Rummel pressiesindaja vahendusel.

Panga pressiesindaja Tõnu Talinurme sõnul ei vasta tõele, et suletud on kõikide ettevõtjate pangakaardid.

"Lähtuvalt panga arvelduskontolepingu tüüptingimuste punktist 8.3 on pangal õigus arvelduskontoleping igal ajal korraliselt üles öelda, informeerides äriklienti sellest vähemalt üks kuu ette," märkis Rummel.

"Kui klient ei ole etteantud tähtaja jooksul oma rahalisi vahendeid mõnda teise panka kandnud, on vajalik tulla Danske Banki ärikeskusesse ja raha kantakse kliendi poolt esitatud arvelduskontole mõnes teises pangas," lisas Rummel.

Danske Bank viis 1. juulist 2017 oma sularahateenused täielikult elektroonilistesse kanalitesse. See tähendab, et pank osutab kõigis ärikeskustes sularahateenust seal asuvate sularaha sisse- ja väljamakseautomaatide vahendusel.

Pank keskendub edaspidi Baltimaades vaid Põhjamaade äriklientide teenindamisele ning lõpetab käesoleva aasta jooksul kohalikele äriklientidele igapäevaste pangateenuste osutamise.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles