Kaubamaja juht: impulssoste Osturallil vähem

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tänavusügisene Osturalli Tallinna Kaubamajas.
Tänavusügisene Osturalli Tallinna Kaubamajas. Foto: Peeter Langovits

Osturalli viie päeva käive oli sel aastal 2,3 miljonit eurot, mis on eelmise aasta sügise tulemusest 16 protsendi võrra parem, kuid inimesed teevad impulssoste vähem, kinnitas Tallinna Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus.

«Võib kindlalt öelda, et tarbija oli, on ja jääb ootama soodsa hinnaga kvaliteetkaupa,» lausus Laugus.

Nagu sügisesel Osturallil juba tavaks saanud müüsid seegi kord Lauguse kinnitusel väga hästi naiste-, meeste ja laste saapad, samuti ülerõivad ja beebikaubad. «Loomulikult olid Osturalli top toodete hulgas ka eksklusiivsed kosmeetikabrändid. Sellel aastal suuremas mahus toimunud raamatu- ja plaadilaat ületas meie ootusi,» rääkis Laugus.

Laugus tõdes, et kuna impulssostude osakaal on viimastel aastatel vähenenud ja tarbija vajab rohkem aega ostuotsuste langetamiseks, tehti Osturalli kataloog varasemast mahukam.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles