Tele2 juht: piinlik, kui kehv on Eestis mobiilioperaatorit vahetada (1)

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Chris Robbins
Chris Robbins Foto: 15min.lt

Tele2 uue tegevjuhi Chris Robbinsi sõnul on praeguse korra järgi kehtiv kuni kuue tööpäeva pikkune üleminekuperiood mobiilioperaatori vahetamise korral liiga pikk ning kliendile ebamugav.

«Kõik kliendid ootavad ja väärivad, et nende otsus viiakse ellu nii kiirelt, kui võimalik. See on ausalt öeldes piinlik, et pakume klientidele üht kõige kehvemat operaatori vahetamise protsessi kogu Euroopas. Ja seda Eestis, kus me veame digitaalset innovatsiooni nii paljudes valdkondades,» ütles Chris Robbins.

Tema sõnul on operaatorivahetus kunstlikult ebamugavam, kui see päriselt olema peaks ning seetõttu ei hakka osad inimesed vahetusele mõtlemagi. See aga piiravat tugevalt vaba konkurentsi ning paremate tingimuste saamist.

«Muudes teenusvaldkondades, näiteks panganduses tunduks selline ajaline piirang ju täiesti ebamõistlik. Reaalsus on, et me ei taha, et meie kliendid lahkuksid, kuid kui nad on selle otsuse teinud, siis peaks see toimuma nii kiiresti kui võimalik,» ütles Robbins.

Tele2 tellis oma soovide kinnituseks ka küsitlusfirmalt Norstat uuringu, mille tulemustest selgus, et 81 protsenti inimestest soovis, et mobiilioperaatori vahetamine toimuks kiiremini, kui praegu riiklikult määratud.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles