Balbiino: täpselt sihitud kampaania purustab ootused

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jäätis
Jäätis Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Kuigi Eesti turg on väike, tasub inimeste huvide ja soovide kuulamine ning nende vajaduste täitmine ennast Balbiino turunduse ja sisekommunikatsiooni juhi Enel Kolgi sõnul ka siin ära.

Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits kirjutab sellenädalases turunduskommentaaris klientide vajaduste mõistmisest. Naaritsa sõnutsi ei ole mõistlik jagada inimesi sihtrühmadesse pelgalt soo ja vanuse järgi, vaid tuleb hoopis vaadata inimeste erinevaid vajadusi, kuna just see tõi edu Apple'le.

«Naisterahvad, kes jälgivad rohkem, mida süüa, soovivad siiski vahel end premeerida kvaliteetse ja maitsva jäätisega,» selgitas Kolgi Fitness jäätise loomise tagamaid.

«Tegime endale väga täpselt selgeks tarbijaprofiili soovid ja harjumused ning suvine kampaania koostöös ABC Kingaga purustas meie ootused ja müügiprognoosid.» ütles ta.

Tema sõnul on väga oluline ka tarbijatega otse suhelda, selleks avaneb ettevõttel võimalus suvistel väliüritustel. Lisaks on Balbiinol Facebooki leht, mille kaudu mille kaudu kliendid saavad oma soove jagada.

Näiteks toodi sotsiaalvõrgustiku survel turule tagasi Lumemarja jäätis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles