ERAL: reklaamiagentuuride käive tänavu kasvab

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rein Iida, Eesti reklaamiagentuuride liidu president
Rein Iida, Eesti reklaamiagentuuride liidu president Foto: Liis Treimann

Sel aastal näevad agentuurid käibe kasvu, kinnitas Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juhatuse president Rein Iida .

Ta tõdes, et klientide möödunud aastate kiired ja jõulised kärped ettevõtete personali- ja turunduspoliitikas on avaldanud mõju ka ettevõtete turundusvõimekusele.
Iida sõnutsi napib ressursse ja uuemat know-how’d, kuidas viimastel aastatel väga kiiresti muutunud, osati ka killustunud turundusmaastikul tegutseda.

Võimekamate agentuuride oskusteave ja eri sektorite pikaajaline kogemus annab tema sõnul klientidele tugeva lisaväärtuse kogu turundusprotsessi korraldamisel. Agentuure kaasatakse ettevõtte turundusprotsessidesse varasemates staadiumites kui enne. Enam oodatakse toetust ka tootearenduses ja müügis.

Hakatakse ka rohkem mõistma, et kiirelt digitaliseeruv infovoog nõuab lisaks digitaalsele võimekusele ka korralikku arusaamist toote või teenuse turunduskommunikatsiooni terviklikkusest ettevõtte ja tarbija vahelises infologistikas, märkis Iida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles