Tele2: ekraanid hakkavad meie elus mängima üha suuremat rolli

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX.

Tele2 grupi strateegiajuht Fredrik Linton ütles täna Stockholmis toimuval Tele2 investoritele suunatud infopäeval, et inimesed hakkavad lähitulevikus kasutama üha enam ka erinevaid (info)ekraane.

Linton rääkis trendidest, mis tõenäoliselt iseloomustavad inimeste infotarbimise harjumusi aastal 2020.

Tema sõnul on selleks ajaks oluliselt kasvanud inimeste vajadus pidevalt võrgus (internetis) olla. Sellest tulenevalt suureneb internetikasutajate vajadus erineva suuruse ja otstarbega ekraanide järele, olgu need siis inimese kodus, autos või töökohas.

Teisalt kasvab aastaks 2020 oluliselt võrgus olevate ning seadmete hulk, samuti suureneb märgatavalt internetipõhiste teenuste hulk.

«Kõik, mida on võimalik digitaliseerida, ka digitaliseeritakse,» hindas Linton

Valdkonna kiiret arengut ja selle suurt potentsiaali silmas pidades ägeneb samas ka konkurents telekommunikatsioonivaldkonna teenusepakkujate vahel. Nii pole Lintoni hinnangul midagi imestada, kui Amazon toodab erinevaid seadmeid ning Google valmistab mobiiltelefone

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles