Eetilised turundussõnumid võivad kalliks maksma minna

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eetika kasutamine müügiargumendina paneb firma teravama tähelepanu alla
Eetika kasutamine müügiargumendina paneb firma teravama tähelepanu alla Foto: SCANPIX

EBSi turunduse õppetooli juhataja, professor Katri Keremi sõnul toovad eetika ja loodussõbralikkusega seotud turundussõnumid ettevõtte  teravdatud tähelepanu alla ja väiksemagi  vääratuse korral võivad need kalliks maksma minna.

Eesti ettevõtted enamasti ei kasuta loodussäästlikku tootmist või heategevust eraldi müügiargumendina ning Keremi sõnul on see ka mõistlik, kuna eetika kasutamine täiendava müügiargumendina eeldab laitmatut reputatsiooni ja käitumist.

Samas isegi Anita Roddicki aegse BodyShop allhankijate seast suutsid usinad loomaõiguste aktivistid leida ühe ettevõtte, kes oli mingi tootekomponendi mõju katsetanud loomadel.

«Kindlasti ei ole kunstlikult leitud või vähetähtsate eetiliste argumentide lisamine jätkusuutlik strateegia,» nentis ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles