PRFoodsi teise kvartali käive kasvas hüppeliselt

PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela.

FOTO: Mihkel Maripuu / PM/Scanpix Baltics

Kala ja külmutatud toodete ettevõte PRFoods 2018. aasta teise kvartali käive kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 73,1 protsenti, jõudes tasemele 22,6 miljonit eurot; võrreldav käive kahanes teises kvartalis 16,1 protsendi võrra.

PRFoods juuni käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele aastaga 58 protsenti 7,1 miljoni euroni. võrreldav käive kahanes juunis 17,9 protsenti.

Müügikogus kasvas teises kvartalis 2018. aastal võrreldes eelmise aastaga 113,6 protsendi võrra. Uute ettevõtete John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine on kasvatanud grupi käivet 2018. aasta teises kvartalis 11,1 miljoni euro võrra ning toetab edaspidiselt ettevõtte strateegiat rahvusvaheliselt kasvada kui ka kasumlikust suurendada.

Võrreldes 2017. aasta teise kvartali pro forma käibega, kahanes käive 22,8 protsendi võrra. 2017. aasta pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 2017. aasta teises kvartalis.

Teise kvartali pro forma käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 16 miljonit eurot, Ühendkuningriik 3,2 miljonit eurot, Eesti 1,2 miljonit eurot, Läti 0,8 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,7 miljonit eurot ja Kreeka 0,2 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,5 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.

PRFoods 2017/2018 18-kuulise majandusaasta auditeerimata käive kasvas 119 miljoni euroni. Pro forma käive oli samal perioodil 155,1 miljonit eurot.

Tagasi üles