Kaubamaja: tarbimisharjumused on pöördeliselt muutunud

Pood.

FOTO: Urmas Luik

Klientide tarbimisharjumused on Tallinna Kaubamaja sõnul viimastel aastatel pöördeliselt muutunud, nad on varasemast valivamad ning hinnatundlikumad.


Seetõttu on kaubavaliku parandamine kontserni jaoks olulise tähtsusega, teatas täna II kvartali majandustulemused avaldanud Tallinna Kaubamaja.

Kontsern sai II kvartalis müügitulu 110 miljonit ja puhaskasumit 3,5 miljonit eurot. Käive kasvas eelmise aasta I kvartaliga võrreldes 7 ja kasum vähenes 29 protsenti, seda 3 miljoni eurose dividendide tulumaksu tõttu

«Esimese poolasta heade majandustulemuste taga on õnnestunud, täpsemalt öeldes hästi läbi mõeldud hooajakaupade valik ning kindlasti ka head turunduskampaaniad,» ütles Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp. «Näiteks iga-aastase Osturalli müügitulu oli 10 protsenti suurem kui möödunud aastal. Mais peetud Ostuöö suutis eelmist aastat lüüa koguni 17 protsenti. Kasumlikkust mõjutas positiivselt muuhulgas ka tulemuslikum marginaali juhtimine tänu aasta algusest juurutatud majandusarvestussüsteemile.»

Puusepa sõnul toimub kõigis ärisegmentides pidev ja stabiilne areng, mis võimaldab tulevikus ettevõtte müügimahte kasvatada. «Aprillis avasime remonditud ja laiendatud Kadaka Selveri, laiendasime Hiiumaa Selveri ja Keila Selveri müügipinda,» loetles ta. «Kadaka Selveri laiendamisel pöörasime rohkem tähelepanu värskele toidukaubale ning klientide mugavusele. Esimesena Baltimaades võtsime kasutusele self-scanning ostutehnoloogia, mis võimaldab kliendil kaubad ise registreerida ja nende eest ilma tavapärase kassaprotseduurita maksta.»

«Juulis sulgesime ebasoodsas asukohas Soldino Selveri ning hetkel jätkama Narvas ühe kauplusega,» lisas Puusepp. «Samal ajal otsime Narvas laienemisvõimalust paremas asukohas.»

Tagasi üles