EAS reklaamib Eestit Soomes ja Suurbritannias 7,3 miljoni krooni eest

Marti Aavik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna jõulukuuse teekond Raekoja platsi
Tallinna jõulukuuse teekond Raekoja platsi Foto: Toomas Huik

Eile käivitas EAS Soomes turunduskampaania eesmärgiga tutvustada Eestit kui mitmekesiseid lõõgastumisvõimalusi pakkuvat lähiregiooni turismisihtkohta, samuti algas kampaania Londonis, mis tutvustab esmakordselt sealsetele lõpptarbijatele Eestit kui üllatusi pakkuvat vaheldust suurlinnamelule.


Kampaaniale kulutatakse Soomes 3,5 ja Suurbritannias 3,8 miljonit krooni.

EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul tutvustab eelkõige Lõuna-Soomes ja Helsingis läbiviidav kampaania «Nädala parim otsus!» Eestis jõudsalt arenenud spaaettevõtteid.

«Paljudele soomlastele seostuvad Eesti spaad peamiselt eakamatele turistidele mõeldud taastusraviasutustega,» ütles Mutso. «Samas on Tallinna ja paljudesse teistesse linnadesse kerkinud märkimisväärne arv kvaliteetseid ja isegi eksklusiivseid spaasid, kus on rõhku pandud disainile ja meeleolu loomisele ning mis pakuvad noorematele klientidele uusimaid ilu- ja lõõgastumise teenuseid.»

Kampaania sõnum soomlastele on see, et enda eest hoolitsemine ja endale väikse luksuse lubamine keset pimedat talve on kindlasti hea investeering. Kampaania sihtrühmaks on tüüpiliselt Eestit külastavate eakamate soomlaste asemel 30 kuni 55-aastased Lõuna-Soome linnaelanikud ning eriti naised.
«Soome enda turismiturul on küll ujulaid ja veeparke, mis aga ei paku nii suures valikus iluteenuseid kui Eesti spaad. Lisaks on Eestis madalam hinnatase, tänu millele sobivad siinsed lõõgastumiskohad põhjanaabritele väga hästi talviseks lühipuhkuseks,» ütles Mutso.
Kampaania algas Soomes nädalavahetusel ja esimene etapp kestab 6. detsembrini. Teine reklaamimise periood kestab 5. kuni 18. jaanuarini. Reklaame avaldatakse Soome juhtivates trükiväljaannetes, samuti välimeediapindadel Helsingis ja selle lähiümbruses, naistele suunatud raadiojaamas ja internetis.

Samaaegselt Soome kampaaniaga alustas EAS turundustegevust Londonis. Kampaania sisuks on tutvustada Eestit kui kohta, mis pakub vahelduseks kõige kuulsamatele turismimagnetitele hulka üllatuslikke elamusi, alates Tallinna vanalinnast kuni looduspuhkuseni.

«Väärib märkimist, et kuigi oleme käinud messidel ning teinud tööd sealsete reisikorraldajate ja ajakirjanikega, on selline lõpptarbijale suunatud kampaania Londonis esmakordne,» ütles Mutso.

EASi talvekampaania algas oktoobrikuu lõpus Peterburis ning novembri keskel järgnesid Oslo, Stockholm ja Göteborg.

EAS korraldab 2008. aastal Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise eesmärgil kokku 80 erinevat tegevust ja üritust, mille käigus lisaks sihtturgude lõpptarbijatele informeeritakse Eesti turismivõimalustest ajakirjanikke, eesmärgiga suurendada meediakajastuste arvu sihtturgudel, ning reisikorraldajaid, eesmärgiga laiendada sihtturgudel nende poolt pakutavate turismitoodete valikut.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles