Toodete toppimine kuulsuste kätte kuulub ammust aega turunduse kullafondi. Aga see on hirmus kallis lõbu.
Mis maksab kuulsa lapse nimi?
Kuuldavasti käidi välja 14 miljonit dollarit, et paigutada filmis «Casino Royale» James Bondi istumise alla midagi nii tagasihoidlikku nagu Ford Mondeo.
Suurema osa oma karjäärst teenis Michael Jordan rohkem raha asjade (nagu Nike Air Jordani «kossutossude») propageerimiselt kui mängu enda mängimiselt.
Summadel puudub lagi.
Robotifilmi «Transformerid: Kuu varjukülg» ilmestavad Hiina tooted.
Inglise jalgpallur David Beckham pakkus hiljuti oma teenuseid aga tasuta: koos popstaarist abikaasa Victoriaga pandi tütrele nimeks Harper – proua Beckhami lemmikraamatu «Tappa laulurästast» autori Harper Lee järgi.
Romaani müük Amazon.comis on tänaseks kahekordistunud.
Mõeldes sellele, et inimesed on juba mõnda aega nõus 15 000 dollari eest endale brändinimesid otsaette tätoveerima, ei ole vist kaugel päev, mil lastele kõige kõvemat summat pakkunud firmade nimesid hakatakse panema.
Copyright The Financial Times Limited 2011.