Gucci kingitus ajakirja vahel tekitas Hiinas ostumöllu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vogue
Vogue Foto: SCANPIX

Seda, et meile harjunud ja mõnevõrra kulunud turundusvõtted arenevatel turgudel endiselt löögihoos on, näitab äsjane moebrändi Gucci aktsioon Hiinas, kui kohaliku Vogue'i numbri vahel on lisatud odavad brändi logoga dokumendikaaned.

«Pöörane ärevus,» iseloomustab Business Insider olukorda Hiinas, kus moeajakirja augustinumber on lettidelt pea viimseni ära ostetud. Mõned ärikad müüvad ajakirja soolase lisahindlusega Pekingis.

 Ajakirjaga kaasasolnud pruunikaid dokumendimappe müüakse kohalikes müügiportaalides edasi juba ligi neli korda kallimalt, kui ajakiri ise maksab - ehk umbes kaheksa euro eest.

Üks hiina mõjukas meediakirjastaja On Sina Weibo kommenteeris olukorda Twitteris: «Vogue'i promotsioon on strateegiline. Kuid Gucci poolt on väheke rumal panna kingitus 20 juaani maksva ajakirja juurde.» 20 juaani võrdub 2,19 euroga.

Samuti viitavad asjast kirjutavad hiina väljaanded kohalike meediainimeste seas levivale põlgusele Gucci sammu suhtes, mis aga keerutab aktsiooni ümber tolmu veelgi rohkem üles.

Vaata pärast lehekülje allakerimist pilte mappidest luxury.msn.com.cn leheküljelt siit.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles