iDeal kampaania

Rosie Huntington-Whiteley hakkas Burberry reklaamnäoks

Rosie Huntington-Whiteley

FOTO: SCANPIX

Briti modell Rosie Huntington-Whiteley (24) on briti luksmoemaja Burberry uus reklaamnägu.

Uusimas «Tarnsformerite» filmis oma kinodebüüdi teinud modelli esimene töö on Burberry uue lõhna Body reklaamis, mille tundub, et eriti lühidat varianti saab näha allpool. Sama kampaania fotod on teinud Mario Testino, maailmakuulus moefotograaf.

Huntington-Whiteley tegi Burberryga koostööd ka 2008. aastal, mis õigupoolest tõigi tema karjäärile tuule tiibadesse, kirjutab thaindian.com.

Burberry põhjendas nüüdset valiku langemist Rosie Huntington-Whiteley kasuks naise sundimatu stiili ja uskumatu iluga.

Rosie Huntington-Whiteley elukaaslane on briti action-näitleja Jason Statham. Ajakiri Maxim on valinud ta maailma kõige seksikamaks naiseks.

Kõnealune lõhn saabub poodidesse korraga 150 riigis 1. septembril.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles