Facebooki käive kasutaja kohta oli 4 dollarit

Ines Kuusik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Uudisteportaali Mashable võrdlusest selgub, et Facebooki käive kasutaja kohta oli 2010. aasta andmete põhjal 4 dollarit, mis on kaheksa korda suurem kui Twitteri puhul, jäädes aga alla Skype’ile.


Käive ühe kasutaja kohta 2010. aastal:

Twitter 0,5 dollarit,

LinkedIn 2,4 dollarit

Zynga 3,4 dollarit

Facebook 4 dollarit

Skype 5,19 dollarit

Groupon 16 dollarit


Kui palju suudavad aga kõrgesti hinnatud internetiärid rahavoogu genereerida?

Facebook: väljapakutud väärtus 75 miljardit, 2010.a käive 37,5 korda väiksem ehk 2 miljardit.

Twitter: väljapakutud väärtus 8,5 miljardit, 2010.a käive 55 korda väiksem ehk 150 miljonit.

LinkedIn: väljapakutud väärtus 9 miljardit, 2010.a käive 37 korda väiksem ehk 243 miljonit.

Zynga: väljapakutud väärtus 10 miljardit, 2010.a käive 40 korda väiksem ehk 850 miljonit.

Skype: väljapakutud väärtus 8,5 miljardit, 2010.a käive 9,8 korda väiksem ehk 860 miljonit.

Groupon: väljapakutud väärtus 13 miljardit, 2010.a käive 26 korda väiksem ehk 800 miljonit.

Kui Facebooki väärtuseks hinnatakse 75 miljardit dollarit, teeb see 2011. aastal avaldatud hinnaguliselt 750 miljoni kasutaja juures ühe kasutaja kohta makstavaks hinnaks 100 dollarit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles