Jamie Oliver lõpetas pikaaegse reklaamikoostöö supermarketiga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jamie Oliver
Jamie Oliver Foto: SCANPIX

Sainsbury`s on Suurbritannias suuruselt kolmas supermarketite kett. Briti telekokk Oliver (36) on kaubamajale 11 aasta jooksul teinud kokku 100 reklaami.

Arusaamisele koostöö lõpu mõttekuses jõudsid pooled ühiselt, kirjutab marketingmagazine.com. Oliveri viimaseks tööks jääb kaubamaja tänavune jõulukampaania.

Marketiketi pealik Justin King ütles, et koostöö Jamiega oli marketile «üks edukamaid ja vastastikku rahuldust pakkuv.» Marketikett positsioneerb end värkse ja maistva toidu pakkujana, lähtudes kõrgetest eetilistest standarditest.

Jamie ütles: «Olen saanud Sainsbury`st mõned suurepärased sõbrad ja ma tean, et suhtlen nendega ka edaspidi. See, kuidas nad pühenduvad kõrgkvaliteetsetele produktidele, näiteks kanade ja munade puhul, on väga hinnatav.» Jamie lisas: «Ma hakakn neist puudust tundma, kuid praegu on hea aeg edasi liikuda.»

Turundusblogija Rachel Barnes leiab, et osapoolte lahkuminek on õige, kuna Oliveri isikubränd hakkas juba aastaid tagasi varjutama marketiketi oma. 2004. aastal olidki nimetatute lahkuminekumõtted lõlikku kuju võtmas, kuid aastal 2005. aastal tuli Oliver välja oma teleseeriaga, kus püüdis teha paremaks koolitoitu. Selle teleseeriaga vahetas Oliver oma senise ülbe noore kuti kuvandi «valge rüütli» oma vastu, kes võitles koolilaste toidu toitvamaks muutmise eest. Sellise kuvandiga meest tahaks oma reklaamnäoks iga toiduga tegelev firma.

Vaata allpool kolme stiilinäidet Jamie teleklippidest Sainsbury´s marketitele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles