Nokia plaanib hiiglaslikku rebrändimiskampaaniat

Pildil Nokia üks uuemaid mudeleid Nokia N9, kus Microsofti tehnoloogiat veel sees pole

FOTO: SCANPIX

Kuna Nokia koostöö Microsoftiga mõjutab Nokia brändi, leiab mobiilitootja, et tal tuleb oma brändi repositsioneerida. Selleks on plaanis suur reklaamikampaania.

Nokia teatas partnerlusest Microsoftiga tänavu veebruaris. Kõnealune kampaania toimub oktoobris, mil oodatakse Windows 7 mobiiliplatvormil telefonimudeli turule ilmumist, kirjutab brandrepublic.com.

Rebrändimiskampaania kestuseks plaanitakse kuus kuud ja erinevates riikides viivad seda läbi erinevad reklaamiagentuurid. Suurbritannias näiteks teeb Nokia koostööd teiste seas Wieden & Kennedy, Falloni ning R/GA-ga.

Repositsioneerimise võtab Nokia ette selleks, et võidelda oma praeguse turuosa eest, mida on isuga haukama hakanud Apple, RIM ja HTC.

Nokia loodab, et koostöö Microsoftiga aitab konkureerida Apple iOS-i ja Androidi platvorme kasutavate toodetega.

Nokia kõneisik ütles, et telefonitootja ootab põnevusega Windowsi tehnoloogiat kasutava telefoni valmimist, kuid keeldus lähemalt tutvustamast veel turule jõudmata toodete kampaaniad.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles