Nokia plaanib hiiglaslikku rebrändimiskampaaniat

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pildil Nokia üks uuemaid mudeleid Nokia N9, kus Microsofti tehnoloogiat veel sees pole
Pildil Nokia üks uuemaid mudeleid Nokia N9, kus Microsofti tehnoloogiat veel sees pole Foto: SCANPIX

Kuna Nokia koostöö Microsoftiga mõjutab Nokia brändi, leiab mobiilitootja, et tal tuleb oma brändi repositsioneerida. Selleks on plaanis suur reklaamikampaania.

Nokia teatas partnerlusest Microsoftiga tänavu veebruaris. Kõnealune kampaania toimub oktoobris, mil oodatakse Windows 7 mobiiliplatvormil telefonimudeli turule ilmumist, kirjutab brandrepublic.com.

Rebrändimiskampaania kestuseks plaanitakse kuus kuud ja erinevates riikides viivad seda läbi erinevad reklaamiagentuurid. Suurbritannias näiteks teeb Nokia koostööd teiste seas Wieden & Kennedy, Falloni ning R/GA-ga.

Repositsioneerimise võtab Nokia ette selleks, et võidelda oma praeguse turuosa eest, mida on isuga haukama hakanud Apple, RIM ja HTC.

Nokia loodab, et koostöö Microsoftiga aitab konkureerida Apple iOS-i ja Androidi platvorme kasutavate toodetega.

Nokia kõneisik ütles, et telefonitootja ootab põnevusega Windowsi tehnoloogiat kasutava telefoni valmimist, kuid keeldus lähemalt tutvustamast veel turule jõudmata toodete kampaaniad.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles