George Clooney: promokampaaniad teevad enesetunde määrdunuks

George Clooney

FOTO: SCANPIX

Oscari-võitja Clooney (50) sõnul tegeleb ta heategevusprojektidega Aafrikas sellepärast, et kompenseerida kehva enesetunnet pärast ohtrat promokampaaniates osalemist.

Eriti kehvasti ja «ebapuhtana» tundis Clooney end 2005. aasta lõpul, kui oli teinud rohkesti kampaaniatööd oma filmi «Süriaana» Oscari nominatsiooni promomisel, kirjutab Ylex.fi.

«Noh, lapsukeste musitamine ja muu säärane,» märkis Clooney irooniliselt promotöö kohta, kus tuleb kindlasti kõigile meeldida.

Clooneyl leidis sobiva tasakaalustamismehhanismi läänelikust kullast ja karrast Sudaanis, kus asus tänaseni jätkuvalt tegema humanitaartööd.

Clooney andis muuhulgas raha kaevude ja hüttide rajamiseks. Mõni aeg hiljem selgus, et naaberküla elanikud olid paremale elujärjele saanud külaelanikud tapnud, et neile antud asjad endale võtta.

«See oli laastav,» ütles Clooney juhtunu kohta, «peaksime aru saama, et alati ei aita see, kui anname probleemide lahendamiseks raha.»

Tagasi üles